tirsdag 28. oktober 2008

Skruing, pussing, maling mm.

Hei hei,
Her har vi stått på i helga!
Først har vi skrudd opp 5 Bonde-bokhyller og fylt de med bøker mm.
Storebror er flink og hjelper til:-)


Puh, 5 stk bonde-hyller ferdig srudd sammen og klare til å fylles med bøker mm.















Så var den fylt av bøker + litt pynt (bla brudebuketten min). Nederste rad er "barneraden" der har vi noen "skinnbokser" til å ha leker i, pluss barnebøker og litt puslespill.

Ganske så fornøyd:-) Nå mangler bare litt lys (grunnen til litt dårlig lys på bildene er da mangelen på lampe i dette området i stua).

I bakgrunnen i dette gamle bildet av storebror ser dere hvordan det var før. Bonde da også, men bøkfarget.
Vi har også skrudd sammen en bokhylle/reol på lillesøster sitt rom (det var nesten værre enn alle 5 Ikea-bokhyllene tilsammen.. Man kan si hva man vil om Ikea, men de har jammen lagen mange smarte løsninger).
Etter all denne skruingen har vi også sparklet, pusset og malt litt lister mm... Var litt støl i arma i går kveld...
Ennå gjenstår det litt. Men det nærmer seg full ferdigstillelse her i huset!
En annen ting er at jeg har funnet noen av tingene til llillesøster som jeg fryktet hadde blitt borte! Litt av dåpsgavene fant jeg i en pose... Men eska med de fleste tinga har ennå ikke dukket opp... :-(
Vel, vel, takk for at du tittet innom! Ha en fiiiiiin kveld:-) Jeg skal kose meg med Grey's etter unga har lagt seg i alle fall:-)
Klem E:-)

7 kommentarer:

[ barn i heimen ] sa...

KJEMPEFINT!!! -og jammen praktisk å få god plass til bøkene! Kan tenke meg dere er glade over at skruene er skrudd, og bøkene på plass:)

Kos deg med Greys!!!

C.

Mari sa...

Jeg synes det er SÅ fint med masse bøker!!! Kjempefint ble det! Nå er det tv-kveld! Jippi :)

Mari sa...

Ja, da er det bare å handle inn spray. Det er SÅ morro, og veldig fort gjort! Akkurat nå fikk jeg lyst til å spraye tripptrappstolen hvit også. Den er i kjedelig bøk pr i dag..strengt tatt har jeg kanskje nok prosjekter..

Ha en super dag!
Klem M

Vibeke sa...

Så herlig blogg du har :o)Fint du la igjen en hilsen inne hos meg så fant jeg veien inn hit til deg også!

Ønsker deg en fin dag.
Vibeke

[ barn i heimen ] sa...

Hei igjen!!

Den ble skrudd i veggen på vanlig vis:)Har mdf-plate(kjøkken) bak... Min bedre halvdel tok seg av det...kan ikke skrøyte på meg å være så veldig handy!!

Da er det hos DEG jeg fikk ideen med bildene. Klarte bare huske i bloggkaoset hvor jeg hadde lest om den venninna som "oppfant" planleggeren. Den er jo helt fantastisk DEN, da... Og takk til deg for ideen:)

Klem.Cec.

Ramme Alvor sa...

Vart kjempeflott dei hyllene!
Det er goddt når det vert orden i heimen, for kvar ein ting som har sin eigen plass, jau mer sjangse for at du finn den der og ikkje på golvet :)

Britt

innendørs sa...

å, så gøy å ha plass til så mange bokhyller på en gang! Drømmer om et lite bibliotek en gang jeg..hehe:)

Koselig du likte sjalet, håper dere snart blir ferdige - så kosestunder foran tv kan komme på plass:)

God helg til deg:)

 

blogger templates | Make Money Online