tirsdag 15. juni 2010

Stoff!

Da er første innkjøp til lekestua unnagjort:-) (nå mangler bare å sette opp lekestua, en liten detalj bare...)

Dette nydelige stoffet fra stoff og stil skal få pryde vinduene i hytta. Kanskje jeg nå skal få innvia symaskina jeg fikk til 35-årsdagen min? (det er bare 3 år siden...)

Gleder meg! i tillegg ble det kjøpt rød voksduk med hvite blomster på. Jeg har ikke sett herlighetene enda, siden det er min snille svigerinne som har vært i Drammen og handlet for meg.

Nå er det bare å fyke av gårde på skoleavslutning og møter (ja, i flertall...)!

Ha en fiiiiin dag!

E:-)

1 kommentar:

Pia sa...

He he, kanskje på tide å dra fram symaskina, da ja! Det er rushtid med tanke på avslutninger og møter - lykke til med siste innspurt før sommerferien!

 

blogger templates | Make Money Online