tirsdag 18. november 2008

Doktorbesøk, kafebesøk og litt til

Da har lillemor fått ørebetennelse og antibiotika. Det vil si at vi nå har appelsinluktende kliss på alle dagens klær, kjøkkengulvet og av lillemors pust... Hvorfor må de lage den barnemedisinen med så sterke kunstige smaker?? Hadde vært bedre om de var smakfri så man kunne blande i den smaken man visste ungen likte selv. Ser for meg festlige 10 dager fremover, 3 ganger daglig...*sukk* Jaja, mulig det går bra etterhvert.


Og når vi er inne på sykdom og sånn, hva er det med leger? De har alltid så dårlig tid! -tror jeg var max 5 minutter inne hos legen. Alt annet jeg hadde tenkt å spørre om utenom det vonde øret glemte jeg... typisk! Jeg bruker som regel å skrive ned spørsmål på en lapp, men i dag hadde jeg glemt det dah...

Heldigvis er lillemor i fin form, utenom det vonde øret, så vi gikk på kafè etter doktorbesøket. Frelsesarmeen sin kafe er så koselig. Behagelig å ha med barn dit også, masse å leke med. Tittet inn til Fretex ved siden av, men der var det mye "ræl". Eneste var en stilig saueskinnskåpe, men den kostet 1000 kr, og det hadde jeg ikke tenkt å bruke akkurat nå.

Takk for hyggelige kommentarer ang overskriften:-) Den ble litt diger, så jeg får forminske den litt tror jeg. Så får jeg forsøke å fikse på sideelementene etterhvert også. Ser litt stusselig uten noen bilder på sidene her. Jeg har funnet igjen mange av dere som jeg har fulgt og lagt dere tilbake i bloglisten min, men det er sikkert noen jeg har glemt... Men jeg får legge til etterhvert:-)

Hadde ingen bilder som passet til innlegget, så jeg legger ved et bilde av det nyutbyggede huset vårt i vakkert senhøstvær.

En fin dag ønskes dere alle!

2 kommentarer:

Gamlå sa...

Uff uff, dette her hørtes ikke godt ut. Håper hun snart blir frisk igjen. Ja, de legene er noen rar mennesker til tider...ja la meg nå se...her er litt antibiotika eller pencelin..kom tilbake hvis det ikke blir bedre!!

Fint hus dere har, og så stort som det er!!

Ha fine kvelden og god bedring.

by Siv sa...

Huff så kjedelig med kur...
Vi har vært syke her i hjemmet alle 4 en stund, nå heldigvis ser det ut til at basseluskene har løpt ut døren :)
Jeg har heldigvis en lege som tar seg god tid, og det er helt fantastisk. Den forrige legen var utrolig dårlig og hørte ikke etter en gang, så jeg er glad for skiftet!
Lykke til videre med medisinering
Ha en finfin onsdagskveld
*Siv*

 

blogger templates | Make Money Online