fredag 12. desember 2008

Wow, premien fra Blafrekonkurransen har ankommet K(a)os(e)heimen!

Nå sitter jeg her og er bare helt utrolig fornøyd og glad:-) Julekvelden kom tidlig i K(a)os(e)heimen:-)
Da jeg åpnet den spennende pakken, åpenbarte denne fantastiske oppbevaringsboksen seg! E=superfornøyd! Så løftet jeg den opp, og kjente at den var litt tung, det måtte jo være noe oppi den...
og det var det! to supersøte kofferter lå oppi. En med elefantmønster og en med retromønster.

Men ikke nok med det!


Jeg måtte jo åpne disse også, og oppi der lå det i hver koffert en liten oppbevaringsboks og drikkeflaske! E= superduperfantastiskfornøyd!!!

I tillegg til alt dette fantastiske, en søt boks med 10 fantastiske Blafre-kort!!! Koselig hilsen fra Ingrid var der også:-)

Jeg er helt overveldet av alt det fine jeg har fått! Var ikke i nærheten i å forestille meg alt dette da jeg meldte meg på konkurransen, og mot all formodning vant den:-)

TUUUUUSEN TAKK Blafre design!

Og Stor klem til Sessan som arrangerte konkurransen:-)

Og ikke minst en nuss til Nora og kusina som trekte meg blant alle de som var med i konkurransen;-)

11 kommentarer:

Vibeke sa...

Å fy fillern så MASSE fint!!!Du er heldig du :o)

Ønsker deg en flott adventshelg!
Varm klem fra Vibeke

Anonym sa...

Sååå heldig du var.
Grattis!!!!!
God, god helg.
Hilsen fra meg.

Unknown sa...

Gratulerer med premien frå Blafre:0)
Her var det jammen mykje flott!!
Klem

Mari sa...

åfyyyyyyfillern!!! det var jammen tidenes gave!!! jeg hadde dåna1 GRATTIS :):):)

mette sa...

Så heldig!! Det juleserviset ditt var kjempekoselig! Skal jammen vise fram mitt på bloggen min også. Koselig med tradisjoner.

Ingrid_blafre sa...

Så bra at alt er vel framme og at premien falt i smak :-) Varm hilsen fra BLAFRE-heimen.

Vibeke sa...

Bare innom for å ønske deg en flott førjulsuke!

Varm klem :o)

mette sa...

Nå viser jeg serviset mitt på siden min :)

Ha en fortsatt fin førjulsuke!

Tante Mimmi sa...

WAAAAAAAW! Sååå superduper heldig du var!!!!!! Det var jo to julekveldar på ein dag! Meir enn eg plar sitje att med når me opnar gåvene! snakk om!
Tusen takk for mail i dag! Godt du kan væra nissens hjelper! ;) og godt du er nøgd!!! Det er suuuuper kjekt å høyre!!:)
Eg må fylle opp ein dag, men den klamme julehanda ligg på skuldra mi- lita tid for kos i garagen..!
Kos deg med boksane og alt!

Kaspara sa...

God kveld E
Ja, dette måtte jo være julaften på forskudd! Fantastiske ting du har vunnet, så moro!
Kos deg med de nye frodige Blafre-eiendelene dine og ha en god natt!
Klem fra Kaspara

Unknown sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

 

blogger templates | Make Money Online