mandag 16. februar 2009

Nettshopping


Nettshopping er jammen meg en gave sendt fra himmelen når man bor på et sted med ikke alt for mange butikker som tilfredstiller mine shoppinglyster:-)
Nå har jeg lagt igjen noen kroner på nettbutikken til Lykke og lykkeliten - Pynt. Mye fint der altså:-)

Jeg har handlet følgende - som jeg faktisk allerede i dag skal hente på posten!


Kjempesøt liten grønn glassvase fra Rice




To stk søte grønne te-lysestaker (Rice?)




Kjempesøt liten turkis glassvase fra Rice




Og noen lekre små plastbokser fra Rice. Disse skal bla brukes til de minste legobitene til barna (utrolig så masse bittebitte små legobiter det finnes!)

(Alle bilder fra nettpynt.no)

Så nå sitter jeg og gleder meg til jeg kan komme meg i posten og hente hærlighetene! :-)

Her snør det igjen i dag. Etter flere dager med ned i mot -20 grader har det "mildnet" til litt med bare -7 grader og snøvær... Jeg håper virkelig at en vinter med mye snø og ordentlig kaldt vær = en sommer med mye sol og ordentlig varmt vær:-)

Ha en fiiiin dag!

E:-)



3 kommentarer:

Julies sa...

DET håper virkelig jeg og !! jeg er helt klar, liksom.
Mye fint du har funnet ! Kjempefint med litt knallfarger nå.
Joda, den røyken forsvinner nok ut av tilværelsen etter hvert ! Innen to uker er den borte vekk - og jeg er endelig " ikke røyker ".

Vibeke sa...

Hei :o)

Var inne der i går og handlet litt jeg også, MASSE herlig!Endte opp med en ting MEN det var mange ting jeg hadde lyst på.
Gøy å se hva du har bestilt deg!

Vibeke

Anonym sa...

Hei jeg takker så mye for hyggelig kommentar på min blogg! Du kan jo være med på fargeuka og det som er igjen da? Uansett, Mandagstema starter til mandag og jeg funderer vilt på ordet! :)

Bare legg meg til på blogglista di, jeg linker deg også :) (eller følger deg hva som er lettest):)
Koselig å hilse på deg! :)

 

blogger templates | Make Money Online