onsdag 11. mars 2009

New York, New York!!

Bilde fra WebShots


New York here I come!!! Da har vi bestilt tur til New York, gjett om jeg gleder meg! Har aldri vært "over there" før, så det blir spennende.

Det er jo så masse å se der! Central Park, Frihetsgudinnen, Empire State Building osv osv... Og så ikke minst SHOPPING!

Noen som har noen gode Shopping-tips? Hva er billigere der borte? Noen superbra butikker som jeg bare innom? Tips mottas med takk!



Ellers så snør det her i dag igjen.... våren har ikke vist snurten av seg, blir misunnelig på de som ser snøklokker i hagen og kjenner vårsola varme.... men, men det blir vel vår her også etterhvert...


Så har jeg vært inne hos Strandlykke og fått lyst til å kjøpe alle de vakre nyhetene der inne.... sukk... Spesielt denne koppen er det en viss "fare" for at jeg må ha :-)


Bilde fra Strandlykke
Dere får ha en fiiin dag da dere! Og som sagt, New York-tips mottas med takk!





3 kommentarer:

@afjo72 sa...

Heldiggris! Ønsker deg en god tur!! :o)

♥ Stines hverdag sa...

Ja, de koppene er kjempe fine! Det er lett å la seg friste når man surfer rundt fra nettbutikk til nettbutikk... Det er jo så mange flott nyheter :)

Jeg har dessverre ingen gode tips til deg, har heller aldri vært "over there".
Men vil ønske deg en riktig god tur!

Julies sa...

Og det vil jeg og !Ønske deg god tur, altså. Det må jo bli litt av en opplevelse !
Selv skal jeg til Oslo i helga. Det er da NOE det og - selv om det ikke akkurat kan sammenlignes...
Satser på sol og en utepils på Aker brygge... Ah !

 

blogger templates | Make Money Online