onsdag 5. august 2009

Apropos Svineinfluensa...


Tidlig krøkes osv. I barnehagen har de tydligvis hatt smittevernopplæring, for i går kveld utspilte dette scenarioet seg:


Snuppa hadde våkna litt utpå kvelden og kom ned i stua til meg. Der sovna hun på sofaen for jeg "skulle bare..." før jeg fulgte henne opp igjen. Da jeg endelig skulle bære henne opp våkner hun litt i armene mine og sier: "Nå kan vi ikke gjøle sånn nål vi hostel" (holder håndflata foran munnen). "Vi må gjøle sånn!" (hoster inn i 'albuekroken') Og så lukker hun øynene og sovner i armene mine igjen :-)


Det er tydlig at barnehagepersonalet gjør sitt for at Svineinfluensaen ikke skal smitte så lett, - og at små hjerner jobber på spreng, selv om de sover:-)
Ha en smittefri dag!

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online