fredag 22. oktober 2010

En støvel og en sko...

Eller, det var ikke fullt ille da.

Men vinterkulda kom som vanlig litt brått på, og mor i huset hadde ikke fått sjekka om vintersko og cherrox fra i fjor fremdeles var brukandes. Da vi våkna til - 8 grader her en morgen, var ikke joggesko noe alternativ for Storebror da han skulle gå til skolen. Jeg hev meg i kjelleren og rota i det fantastiske systemet (not) vi har for sko som ikke er i bruk. Der fant jeg to svarte vintersko som jeg prøvde på gutten. Han klagde fælt da andre skoen kom på, den var så trang! Slutt å tull og fort deg på skolen, var mitt empatiske svar. Jeg hadde jo sjekka størrelsen på den første skoen, og den var samme størrelse som joggeskoa. Det går jo fint å bruke til vi får kjøpt nye i morra, eller dagen etter.

Etter to dager er nye, romslige sko kommet i hus (og på føttene til Storebror). I går kveld da jeg skulle legge vekk de gamle, så jeg at det var to forskjellig sko... en i størrelse 36 og en i størrelse 34(!)... Ikke rart det ble litt trangt for den ene foten...

Ha en strålende vinterdag, med forhåpentligvis gode, varme og romslige sko :-)

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online