torsdag 6. august 2009

Blafre, blafre! - KONKURRANSE -

Sjekk ut konkurransen på Blafrebloggen! Her er det supre premier å vinne!

1. premie: Gavekort i nettbutikken til en verdi av 1000,- kr!!!
2. premie: Gavekort i nettbutikken til en verdi av 800,- kr!!
3. premie: Gavekort i nettbutikken til en verdi av 400,- kr!! Og det vil bli trukket tre 3. premier!!


Gå inn i Blafrebloggen for å lese mer om betingelsene for å være med i konkurransen.


Nå har det seg slik at jeg har akkurat sendt inn en ordre på ca 1300,- hos Blafre, men det er jo stadig mer jeg kunne tenke meg der inne:-) Så konkurransen blir jeg med på!
Og det skal visst komme gavepapir og andre gøyale nyheter etterhvert.


Jeg satser på at jeg har god vinnerlykke når det gjelder Blafre, for rett før jul vant jeg flotte ting for rundt 1000,- kr fra dem i en konkurranse hos Sessan!!! :-D


Ha en blafrende dag alle sammen!
E:-)

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online