tirsdag 4. august 2009

Ikke lenger interiørblogg

Da har jeg "meldt meg ut" fra NIB. Skriver jo egentlig utrolig lite om interiør, så da trenger jeg jo ikke å ta opp plass der inne som folk ser etter interiørblogger. Jeg er jo mer opptatt av familien, da spes barna mine... :-) så kanskje jeg bør innse at jeg er en Mammablogger mer enn en Interiørblogger :-D

Kommer nok til å følge med på NIB-bloggene, jeg eeeelsker jo å lese alle de vakre Interiørbloggene der ute. Og mange av dem har jeg også på blogglista mi.

So long!

E:-)

1 kommentar:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Välkommen till den djupa insikt om meningen med blogging *Fniss*

Gläder mig att läsa massa om dina mamma dagar ;D

Jag fniste gott da jag leste din kommentar, det var som att höra snuppa våres!! Dock får hon inte pilla på min iPhone(sträng mamma) men vi gör det tillsammans & jag är övertygad om att hon funit fram till det meste :)

Klemmer

 

blogger templates | Make Money Online