torsdag 4. september 2008

Ny medborger melder sin ankomst!

Hei,

Ny blogglandia-medborger her! Etter å ha sett så mange flotte blogger om interiør, via Norske Interiørblogger, fant jeg ut at jeg ikke lenger ville være snikleser, men også prøve meg på litt blogging jeg også. Kommer nok til å være veldig flink å oppdatere i begynnelsen, men med 2 små barn i huset blir det nok en variert oppdatering etterhvert.... (hvorfor finnes det ikke en ekstra time i døgnet til å gjøre sånne gøye ting for en travel småbarnsmor...?)
Håper noen finner bloggen min, som kommer til å bestå av små innspill fra en heim prega av kaos og kos, litt av interesse. Veien kommer til å bli til som jeg går, ha tolamod med meg:-)

For tiden går mye av fritiden med til å gjøre ferdig utbyggingsprosjektet vårt. Huset var for lite, vi har bygd ut = masse arbeid:-) Heldigvis gir det meg en god unnskyldning til å lese masser av interiørblader o.l. Nå står det bare igjen en del "småpjukkel", men det tar likevel litt tid...

Vel, nå får jeg haste meg ut i høstværet!

blogghilsen E:-)

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online