tirsdag 23. september 2008

Innkjøpene i bruk, høstfarger og debatt...

Jeg har registrert den pågående debatten på NIB og føler meg litt truffet. Selv om jeg er forholdsvis ny her og ikke helt "kommet igang", så føler jeg at jeg bør "skjerpe meg" litt og blogge mer om interiør. Vil prøve å holde meg på den rette vei:-) hvis jeg ikke klarer det får jeg heller melde meg ut etterhvert.
Ellers så har jeg kjøpt mine første høstblomster og laget etpar høstbuketter i heimen:-) Syntes det ble riktig fint:-)



















Så har jeg forsøkt tatt i bruk den nye blad/aviskurven jeg kjøpte på Boxdelux. Den er laget av resirkulert gummi. Ganske stilig, men vi får se om den er praktisk som bladkurv. Hvis ikke blir det vedkurv.Og jeg ser at litt av klesvasken min har blitt med på bildet her...*rødme* Det verste er at den har stått sånn i over en uke nå... Grøss så kjedelig det er å legge klær inn i skapet...

Jaja, det var dagens blogging. Håper den hjelper til å kvalifisere til videre medlemsskap i NIB;-)

Hilsen E:-)

3 kommentarer:

Lykkehuset sa...

Hei, hei! Vet sannelig ikke hva planten heter... Vet at jeg har kjøpt den på Plantasjen og at det står mix colli på potten, men er det navnet tro???

Meg sa...

Hei!
Bare å sy :) Jeg har brukt voksduk på den nederste delen av bagen utenpå så den kan tåle litt vann og søl.
Ikke bruk voksduk inni bagen, det lukter helt forferdelig!

Lykke til!
Gleder meg til å se bilder..

innendørs sa...

Heisann!! takk for så kjempekoselig hilsen:) Kjekt!!! Den bladvedkurven din var knallkul:) og så fint med skikkelige høstblader inne!! Tror jammen jeg må ut og finne meg noen jeg også...:)

 

blogger templates | Make Money Online