mandag 15. september 2008

Og så har jeg brukt noen kroner på nettet...


Jadda, i dag har jeg klart å svi av noen kroner ved å handle på nettet. Det er jo så utrolig masse lekkert rundt om kring da:-) I dag har jeg shoppet på en dansk nettbutikk: boxdelux.dk. Alle bilder i innlegget er fra deres nettsider.

Først et lekkert sett med is/syltetøyskåler fra Rice.
Ser for meg late dager på terrassen med deilig is eller rips med vanniljesaus i disse fargeglade skålene. gleder meg til neste sommer allerede! :-)




Så disse stilige oppvasksvampene - også fra Rice - til å pynte opp litt på kjøkkenet. Hvorfor ikke gjøre oppvasken litt triveligere med søte svamper i lekre farger:-)





Mere Rice: melaminkrus til barna. Artig med litt andre glass/krus enn de fra Ikea eller de vi har med barbapapa/lynet McQueen/spiderman/superman etc...



Denne lekre boksen til å ha oppvasktabeletter i! Har en del bokser av samme merke til kaffe, te ++++ og synes de er kjempestilige. Den stiligeste av alle er en boks til å ha kleenexpapir i. Den må jeg vise dere en annen gang:-) De fleste har jeg inni skapene mine, og det er nok der denne vil havne også, men hvem har sagt at det ikke kan være pene ting inni skapene mine også? :-) (mannen min vil nok si at det er litt bortkastede penger, men men... hvem hører vel på mannen sin?!?)






Og til slutt en kurv av gummi som jeg har tenkt å ha blader og aviser i. Ja, jeg ombestemte meg... Hadde egentlig tenkt å bestille en i flettet kurv - limefarget - men den fant jeg ut ble alt for stor. Får se om denne går å bruke. Hvis ikke bruker jeg den kanskje til ved, eller ute på terrassen til ett eller annet :-)



Det var altså dagens handletur på nettet:-) Ca 1000 kr fattigere, men DU så lekkert det kommer til å bli hjemme hos meg nå! :-D
Ha en fortreffelig dag alle sammen!

4 kommentarer:

Lykkehuset sa...

Gøy å shoppe på nett:) Fine ting a gitt:) Nice blogg også forresten! og du...en konkurranse inne hos meg:) hvis du vil delta:)

by Siv sa...

Aiai så utrolig mye fint du har kjøpt deg :)
Skrubbene var utrolig kule, ja hvorfor ikke skrubbe med stil?!
*Siv*

Lykkehuset sa...

Takk for at du ble med på konkurransen. Vinneren trekkes om 2. timer.....Følg med!

Bo med Lena sa...

Jada, nettbutikk er snart oppe og går (håper jeg). Ser du er i handlemodus, det lover godt:)

 

blogger templates | Make Money Online