mandag 22. september 2008

Pakke i posten!!!

Nå hadde jeg egentlig tenkt å vente med å blogge til jeg hadde fått overført bildene fra Krakow, men i postkassa lå det en hentelapp på posten; Boxdelux varene har kommet alt!! Det gikk kjempefort! Nå bare venter jeg på at arbeidsdagen skal bli ferdig så jeg får skynde meg til posten og hente varene:-)
Blir nok mer blogging da:-)

Og forresten, en ting til, kan dere erfarne bloggere hjelpe meg litt. En av de første gangene jeg var inne og leste interiørblogger kom jeg over ei dame som lagde fine bokstaver som hun tapetiserte. JEG FINNER IKKE IGJEN DENNE BLOGGEN!!! Kan noen hjelpe meg?!?

Blogges mer senere
E:-)

2 kommentarer:

sa...

Det er huset i hagen som har de bokstavene du tenkte på ;)

E:-) sa...

Takk Anette!

 

blogger templates | Make Money Online