fredag 5. september 2008

Ny dag, nye muligheter...

Jaja, så var fredagen her igjen:-)
Det er skikkelig høstrufs ute, dog ikke så ille som i går. Fikk litt hakeslepp på vei til jobb da jeg lå bak en bil som satte i brøytestikker i veikanten!! :-o Kaldere tider er ubønnhørlig på vei...
Men jeg ser sola lure litt baki her, så det kan bli en fin dag likevel:-)

Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe denne:
Det er en kurv fra boxdelux.dk
Jeg vil bruke den som avis-/bladkurv på stua. Tror den vil freshe opp i den ellers så grå, hvit og beige stua. Skal ha Lime panelgardiner også, så da spørs det bare om limefargene passer sammen.




3 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Hei og tusen takk for hyggelig hilsen! Håper du stikker innom meg igjen:)

Likte det nydelige bildet i Headingen din veldig godt. Så flotte farger!!

sa...

Hei og velkommen til bloggeverden, er ganske så fersk selv men sytes det er veldig kjekt å dele min interiørinteresse med så mange flotte mennesker ;) God helg hilsen Emmanett

charm design sa...

Hei velkommen til blogg verden.Er ganske fersk selv.Blir spennende å følge oppussingen og utbyggingen.
god helg

 

blogger templates | Make Money Online