torsdag 27. november 2008

Et hjerte til Molly...

bilde lånt fra scappoglapp.no
Nå har jeg lest innlegget til Molly og tårer renner nedover mitt kinn... Tårer for en person jeg ikke kjenner, men som har, og har hatt, det vondt, veldig vondt. Man får lyst til å gjøre noe, noe godt for denne personen, selv om det er en fremmed. Men hva kan man gjøre? Dette innlegget med et hjerte i blir bare et "ynkelig" lite forsøk på å minne Molly på at også her i mitt hjem sitter det noen og tenker på henne, og sender varme tanker til en med et forslått hjerte.
Det er mange som har laget innlegg med hjerter i, og det vil si at det er mange her som støtter deg og tenker på deg Molly!! Og lille jeg er en av dem:-)
Et hjerte på en dum liten blogg, hva hjelper nå det...? Jeg håper og tror det viser deg Molly at du har mange som går med deg i sine hjerter, som ber for deg og sender deg varme tanker. Man skulle sikkert gjort mye mer for deg, og det er det kanskje noen som har gjort, men dette er mitt ydmyke lille bidrag;
Versågod Molly, et hjerte fra meg til deg.

3 kommentarer:

elisabeth sa...

Jeg tar det til meg og sier bare TUSEN TAKK!

Vibeke sa...

Nydelig bidrag!:o)Du er god!!!

Bare innom for å ønske deg en velsignet adventshelg!Er tidlig ute men det er en del ting som må gjøres her i heimen så jeg må ta noen bloggfrie dager nå....

Klem Vibeke

CosiFanTutta sa...

Heisan, det var flott sagt!
Tror de fleste er berørt over hjertebølgen til Molly!

Ha en fin kveld!

 

blogger templates | Make Money Online