torsdag 6. november 2008

Utfordring, ringer og klassefest!


Jeg har fått min første utfordring fra det blå hjertet. Så her kommer muligheten til å bli litt bedre kjent med meg:-)

Fire jobber jeg har hatt:



1) jobbet i parfymeri fra 8. klasse til jeg var ferdig med videregående. Grei lørdags/sommerjobb. Fikk masse sminkeprøver m.m. :-)

2) solgt hansker utenfor Steen&Strøm mens jeg studerte Ikke så veldig kult, men det ble da noen penger ut av det.

3) oversetter

4) IT-konsulent

Fire filmer jeg kan se igjen og igjen (Oj, jeg er ikke noæ filmmenneske, blir vanskelig å finne 4):


1) Dirty Dancing. Tror jeg så den 4 ganger på kino + jeg har sett den xxxx ganger på dvd etterpå. Men nå er det lenge siden sist. Kanskje jeg må ta den fram igjen:-)

2) Sjokolade

3) Notting hill

4) 4 bryllup og en gravferd (ja, jeg liker Hugh Grant og romantiske kommedier...)


Fire steder jeg har bodd:

1) Wolverhampton

2) Sunnmøre

3) Guildford

4) Oslo


Fire TV-show/serier jeg elsker:

1) Grey's Anatomy

2) Judging Amy

3) Friends

4) Beck


Fire steder jeg har vært på ferie:

1) Vietnam

2) Antigua

3) Roma

4) Hong Kong


Fire websider jeg besøker hver dag:

1) diverse blogger....

2) Facebook (*blush*)

3) vg

4) dagbladet


Fire steder jeg heller ville vært akkurat nå:

1) En plass med sol og varme!!!!! En vilkensomhelst turistifisert sydenstrand hadde gjort susen akkurat nå...

2) i senga mi... gjesp, jeg er så trøtt...

3) sammen med gode venninner, krøllet opp i en sofa med smågodt og skravling på høyt plan.

4) på kjærstetur sammen med mannen min i en eller annen romantisk by:-)


Fire bloggere jeg sender utfordringen videre til - ta den hvis dere har lyst:-) :

1) Bak en Sky

2) Maris fargerike

3) Karnas hus

4) Den hemmelige hagen


Så, jeg har fått ringene jeg bestilte hos Tante Mimmi alt! De lå i posten i går, det var kjemperask levering altså! De var like fine i virkeligheten som på bildene, og jeg tror jammen jeg må beholde begge selv..... Har tatt bilder, men de har jeg ikke fått overført enda... Får prøve meg på et eget innlegg med de bildene senere.


Til sist, men ikke minst, jeg reiser til hjembygda på Reunion fra ungdomsskolen i morgen. Litt med blandede følelser. Det er tross alt 20 år siden vi gikk ut, og noen av klassekammeratene mine har jeg ikke sett siden.

Jeg sitter med et bilde av de jeg den gang kjente som kan bli vanskelig å omstille. De har jo sikkert forandret seg like mye som meg. Ingen kan være nøyaktig samme person som de var 20 år siden. Det kan bli vanskelig å snakke med de med "åpent sinn" uten "fordommer". Men en må jo prøve.

Og så sitter de sikkert med en oppfatning av meg og har det på amme måte. Jaja, det blir nok morro lell:-)

Her er meg, slik jeg så ut den gang da... :-)


På grunn av dette er jeg nok ikke tilbake på nett før tidligest mandag, så dere får ha en fortreffelig helg, kos dere!!

Klem
E:-)

6 kommentarer:

Ingunn sa...

Jeg hiver meg på utfordringen vettu!;)TAKK!Jeg har fått den tidligere i dag også, så jeg slår de to sammen....Håper det går bra!

Kjekt å få vite litt mer om deg!;)Fint bilde av deg

Klem Ingunn

Vibeke sa...

Så koselig hilsen du la igjen inne hos meg :o)
Bryllupet vårt er ikke før 5 september 2009 men det blir nok masse stress til nærmere datoen vi kommer så vi koser oss med litt planlegging innimellom allerede nå.Tror det bli veldig bra med både kirken og musikken vi har valgt, føles veldig "oss" :o)
Fikk ringen i posten på mandag som jeg hadde bestilt av Tante Mimmi, den var helt knall!!!Kjempefornøyd :o)Gleder meg til å se hvem du valgte...
Lykke til på reunion, spennende!!!

Vibeke

[ barn i heimen ] sa...

Kjekt å blir bedre kjent med deg...

Dine penger må være i slekt med mine. De har også føtter nemlig. Utrolig irriterende...

C.

Karna sa...

Den utfordringen har jeg svart på to ganger før, så jeg står over denne gangen, men takk for at du husket på meg!

Lykke til, kommer helt sikkert til å bli kjekt!
God helg!

elisabeth sa...

Liker filmene dine og du kos deg på fest, jeg takket nei til lignende...hehe;)

Hilsen fra landet sa...

God helg til deg - nå kjenner vi deg jo litt bedre med det samme!! :-)

 

blogger templates | Make Money Online