torsdag 20. november 2008

Skattekammer

I dag kom jeg meg endelig innom den lokale bruktbutikken, og det var jammen litt av et skattekammer! Desverre har jeg ikke plass, eller stil til alt det kule som var å finne der... Kan tenke meg at en og annen av bloggerne jeg følger hadde hatt det fantastisk der inne:-)

Jeg var innom for å se etter et lite rundt, mørkebrunt bord, men det hadde de ikke...
Det eneste jeg handla var tre bøker i serien "Mitt skattekammer". Husker en venninne fra barndommen hadde disse bøkene og det var alltid stas når mamma'n hennes leste høyt for oss.


Så for den nette sum av 60 kroner fikk jeg disse tre fine bøkene. Nå skal mine barn få høre disse koselige historien:-)
Skal nok innom denne butikken flere ganger!



6 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Åhhh mitt skattkammer är äkta NOSTALGI ♥

Jag hade alla bind på svenska när jag var liten & min son har det på Norska, så kanske jag skall ta mig en tur i boden & tørke stövet av böckerna nu.
Prinsessan börjar ju sätta stor pris på att bli läst för.

60 kr är ju ingenting för dessa flotte böcker!!

Tack för din kommentar i min blogg.

Önskar dig en toppen dag & hoppas solen skiner hos dig också.

Klem

Bo med Lena sa...

Du er hjertlig velkommen på shopping hos meg...eller litt "vindusshopping" først:))

Du har helt rett når det gjelder nettshopping av julegaver. Det er mye roligere og mer behagelig. Var innom kjøpesenteret igår for å se etter en gave som skal til USA, og det var allerede et mareritt.

Nei, her blir det å sitte i ro og mak og bestille.

PS: det går veldig bra her:)

God helg!

Julies sa...

Hei og takk for kommentaren inne hos meg .
Hyggelig å oppdage at vi er fler fra Hedmark her inne !

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg med slike gamle bøker! Ein koseleg blogg du har. Ønskjer deg ein kjempeflott søndag!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tusen tack för din kommentar!!

Jo det var gott att legen vaknade *hi hi* dok lite överraskande!! Men men, kanske det går mot bättre tider då ;)

Önskar dig en toppen kväll

Tante Mimmi sa...

Heldiggris!!!!!:)

 

blogger templates | Make Money Online